Με ιδιαίτερη ικανοποίηση χαιρετίζουμε τη διάκριση της μαθητικής εφημερίδας του 10ου Δημοτικού Σχολείου Κορίνθου «Μολύβια εν δράσει», η οποία απέσπασε το 3ο βραβείο σε πανελλήνιο διαγωνισμό σχολικής εφημερίδας.
Ο διαγωνισμός διοργανώθηκε από τον εκπαιδευτικό οργανισμό «Ορίζοντες», υπό την αιγίδα της ΕΣΗΕΑ, με θέμα:«Ενεργοί πολίτες: Από το σχολείο στην κοινωνία – Από την τάξη στην πράξη».
Τα «Μολύβια εν δράσει» κατέλαβαν την 3η θέση μεταξύ πολυάριθμων συμμετοχών από σχολικές μονάδες ολόκληρης της χώρας, επιτυχία που συνιστά ιδιαίτερα τιμητική αναγνώριση της συστηματικής και ποιοτικής εργασίας των μαθητών μας.
Τέτοιες πρωτοβουλίες αναδεικνύουν την αξία της συλλογικής προσπάθειας και ενισχύουν τους δεσμούς του σχολείου με την κοινωνία. Συγχαρητήρια στους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς του 10ου Δ.Σ. Κορίνθου για την εξαιρετική τους παρουσία.

