Μενού Κλείσιμο

Υποβολή δηλώσεων σχολικών μονάδων για βελτιώσεις θέσεων και οριστικές τοποθετήσεις

Καλούνται οι εκπαιδευτικοί που έχουν υποβάλλει δήλωση για βελτίωση θέσης ή οριστική τοποθέτηση, καθώς και οι εκπαιδευτικοί που μετατέθηκαν στη ΔΠΕ Κορινθίας να υποβάλλουν δήλωση προτίμησης σχολικών μονάδων.

Προθεσμία υποβολής δηλώσεων μέσω teachers.minedu.gov.gr από 17/5/2024 έως και 31/5/2024

Πρόσκληση για υποβολή δηλώσεων προτίμησης

Οδηγίες υποβολής δηλώσεων

Οριστικός πίνακας μονάδων μετάθεσης Γενικής και Ειδικής

ΑΦΙΣΑ ΕΣΠΑ (ΤΥ-ΔΥΕΠ 6001589)

Η Πράξη αφορά στη μείωση της πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου μαθητών/τριών προερχόμενων από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες και μαθητών/τριών με πολιτισμικές και θρησκευτικές ιδιαιτερότητες, καθώς και στη βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων κυρίως στο γραμματισμό, αλλά και στον αριθμητισμό και επιπλέον σε συμπληρωματικά αντικείμενα, ώστε αυτοί να καταστούν ικανοί να ανταπεξέλθουν στο πρόγραμμα σπουδών τους και να παραμείνουν στο εκπαιδευτικό σύστημα ολοκληρώνοντας τις σπουδές τους. Επίσης, η πράξη αποσκοπεί στην εκπαίδευση και την ομαλή προσαρμογή των προσφυγοπαίδων στις ΤΥ-ΖΕΠ και στις Δομές Υποδοχής για την Εκπαίδευση των Προσφύγων (ΔΥΕΠ).

Στο πλαίσιο αυτό προβλέπεται ο εμπλουτισμός του εκπαιδευτικού δυναμικού όσων σχολείων Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης εμφανίζουν ανάγκη για υποστήριξη της Ένταξης  των παραπάνω μαθητών/τριών (οριζόντια παρέμβαση σε όλα τα σχολεία που εμφανίζουν σχετικούς πληθυσμούς μαθητών/τριών) και των ΔΥΕΠ.

Ειδικότερα, οι εκπαιδευτικοί που απασχολούνται στο πλαίσιο της εν λόγω Πράξης, στελεχώνουν τις Τάξεις Υποδοχής ΖΕΠ, σε σχολεία της Γενικής Εκπαίδευσης και τις ΔΥΕΠ, με κύριο αντικείμενο την ενίσχυση της ελληνομάθειας ή/και την εκμάθηση της Ελληνικής ως δεύτερης / ξένης γλώσσας, αλλά και τη διδακτική στήριξη σε άλλα αντικείμενα. Επίσης, στο πλαίσιο της Πράξης απασχολείται το αναγκαίο ΕΕΠ (ΠΕ23 – Ψυχολόγοι και ΠΕ30 – Κοινωνικοί Λειτουργοί) σε συγκεκριμένες σχολικές μονάδες για τη στήριξη μαθητών από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες (Ρομά και Υπηκόους Τρίτων Χωρών/ πρόσφυγες/μετανάστες), καθώς και το αναγκαίο Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ΕΒΠ) στις ΔΥΕΠ όπου παρουσιάζεται σχετική ανάγκη. (αφίσα)

ΑΦΙΣΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ “ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ” ΤΟΥ ΕΣΠΑ 2021-2027

Η Πράξη αφορά στη στήριξη του θεσμού της Παράλληλης Στήριξης-Συνεκπαίδευσης και  στην ενίσχυση των ΚΕΔΑΣΥ/ΕΔΥ-ΣΔΕΥ, με στόχο την ψυχοκοινωνική ενδυνάμωση,  τη συμπερίληψη και την ισότιμη συμμετοχή των μαθητών/τριών με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που φοιτούν στα σχολεία γενικής αγωγής της Προσχολικής, Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Για την κάλυψη των αναγκών της  Πράξης απασχολούνται εκπαιδευτικοί οι οποίοι συλλειτουργούν με τον εκπαιδευτικό της τάξης ή στελεχώνουν τα ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., νοσηλευτές για τους μαθητές που χρήζουν νοσηλευτικής φροντίδας, ψυχολόγοι και κοινωνικοί λειτουργοί για τη διάγνωση και αξιολόγηση  ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών των μαθητών/τριών   και ειδικό βοηθητικό προσωπικό για τους μαθητές που αδυνατούν να αυτοεξυπηρετηθούν.  (αφίσα)

 

ΑΦΙΣΑ ΕΣΠΑ (ΣΜΕΑΕ & ΤΕ)

Η Πράξη αφορά στην ενίσχυση των Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) και των Τμημάτων Ένταξης (ΤΕ) που λειτουργούν μέσα στα σχολεία γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης ώστε η εκπαίδευση να ανταποκρίνεται στις ανάγκες όλων των μαθητών χωρίς διακρίσεις.

Στόχος της Πράξης είναι η ενσωμάτωση των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) και στα Τμήματα Ένταξης (ΤΕ) που λειτουργούν μέσα στα σχολεία γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης και η εξασφάλιση της προσβασιμότητας αυτών στο κοινωνικό γίγνεσθαι με αποτέλεσμα την αντιμετώπιση του κοινωνικού αποκλεισμού, της σχολικής αποτυχίας και της πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου.

Στο πλαίσιο της Πράξης, απασχολούνται οι αναγκαίοι αναπληρωτές Εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ) και οι αναγκαίοι αναπληρωτές Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού ΕΒΠ) προκειμένου να στελεχώσουν Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) και Τμήματα Ένταξης στα γενικά σχολεία. (αφίσα)

Πρόσκληση σε ενημερωτική συνάντηση για το πρόγραμμα PISA (23-05-2024) – 1ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας

Στο πλαίσιο του προγραμματισμού του Εκπαιδευτικού Έργου της συνεργασίας των σχολικών μονάδων με τη Σύμβουλο Εκπαίδευσης της 1ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας, κα Αναστασία Γκιόκα και σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Α/θμιας Εκπαίδευσης, σας ενημερώνουμε για την πραγματοποίηση της ενημερωτικής συνάντησης για τους/τις Διευθυντές/ντριες, Προϊσταμένους/ες και τους/τις εκπαιδευτικούς της Στ΄ τάξης της οικείας περιφέρειας σε δια ζώσης συνάντηση με την παρακάτω θεματική:

Το πρόγραμμα PISA. Εγγραμματισμός, αποτίμηση, κριτική. Τα ελληνικά δεδομένα.

την ΠΕΜΠΤΗ 23 ΜΑΪΟΥ 2024 και ώρες 12.00-14.00

4ο Δημοτικό Σχολείο Κορίνθου (περιοχή Συνοικισμός)

Ενημερωτική Συνάντηση (έγγραφο σε PDF)

Διενέργεια έρευνας για την αποτύπωση της υπάρχουσας κατάστασης και την αποτίμηση της έκτασης των περιστατικών της Ενδοσχολικής Βίας και του Εκφοβισμού (Ε.ΒΙ.Ε.) στο πλαίσιο του ν. 5029/23

Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.), εκ μέρους του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α., διεξάγει έρευνα, σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων «Διόφαντος» και το Πανεπιστήμιο Κρήτης, για την αποτύπωση της τρέχουσας κατάστασης των περιστατικών της Ενδοσχολικής Βίας και του Εκφοβισμού (Ε.ΒΙ.Ε.), σύμφωνα με το άρθρο 3 της υπό στοιχεία 41207/ΓΔ4/18-04-2024 Υ.Α. (Β΄ 2404). Τα αποτελέσματα της έρευνας θα ενισχύσουν τις υπάρχουσες παρεμβάσεις πρόληψης και αντιμετώπισης περιστατικών Ε.ΒΙ.Ε. σε εθνικό επίπεδο.

Αφορά μαθητές Ε’ και ΣΤ’ τάξης, γονείς και εκπαιδευτικούς συγκεκριμένων Δημοτικών Σχολείων Ν.Κορινθίας

Ακολουθεί η εγκύλιος και τα σχετικά έντυπα.

48796_ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΕΡ_ΙΕΠ_ΑΠΟΤΥΠΩΣΗ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΩΝ ΕΒΙΕ

ΣΥΝ_1_Δείγμα_ Έρευνας_Γεν κ Επαγ Εκπαίδευση_Δευτεροβάθμια

ΣΥΝ_2_Δείγμα_ Έρευνας_Γεν Εκπαίδευση_Πρωτοβάθμια

ΣΥΝ_3_Δείγμα_Έρευνας_ΣΜΕΑΕ_ΕΒΙΕ_Πρωτοβάθμια

ΣΥΝ_4_Δείγμα_Έρευνας_ΣΜΕΑΕ_Έρευνα ΕΒΙΕ_Δευτεροβάθμια

ΣΥΝ_5_ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΑ

Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τοποθέτηση σε κενές θέσεις Περιφερειακών Εποπτών Ποιότητας της Εκπαίδευσης

Οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης, εκτός αυτών των μελών του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Π.Π.), οι οποίοι έχουν τα νόμιμα προσόντα και προϋποθέσεις και επιθυμούν να συμμετάσχουν στη διαδικασία επιλογής για τοποθέτηση στις δεκατρείς (13) κενές θέσεις των Περιφερειακών Εποπτών Ποιότητας της Εκπαίδευσης, να υποβάλουν σχετική αίτηση, εντός είκοσι (20) ημερών από την έκδοση της παρούσας ήτοι, από την Παρασκευή, 26 Απριλίου 2024 μέχρι την Τετάρτη, 15 Μαΐου 2024. (ΑΠ Φ.351.1/31/44210/Ε3/25-4-2024 και ΑΔΑ: ΨΔΕΣ46ΝΚΠΔ-121)

Περισσότερες πληροφορίες εδώ

Πρόσκληση για μετάταξη εκπαιδευτικών

Καλούνται οι εκπαιδευτικοί που επιθυμούν να μεταταγούν να υποβάλλουν την αίτησή τους ακολουθώντας πιστά τις οδηγίες της εγκυκλίου, έως 1/5/2024. 

Οι αιτήσεις μετάταξης (εκτός των αιτήσεων για Μουσικά και Καλλιτεχνικά σχολεία) θα υποβληθούν στο πρωτόκολλο της ΔΠΕ Κορινθίας: mail@dipe.kor.sch.gr

Οι αιτήσεις μετάταξης για Μουσικά και Καλλιτεχνικά σχολεία θα υποβληθούν μέσω του teachers.minedu.gov.gr 

Προσοχή: Δεν επιτρέπεται να υποβληθούν αιτήσεις μετάταξης που αφορούν θέσεις οι οποίες δεν αναφέρονται στα “κενά” στα παραρτήματα της πρόσκλησης.

ΡΖΩΑ46ΝΚΠΔ-Ξ2Λ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΜΕΤΑΤΑΤΑΞΕΩΝ ΕΤΟΥΣ 2024-2025

ΑΙΤΗΣΗ ΜΕΤΑΤΑΞΗΣ ΣΕ ΚΕΔΑΣΥ

ΑΙΤΗΣΗ ΜΕΤΑΤΑΞΗΣ ΚΛΑΔΟ ΣΕ ΚΛΑΔΟ

Πρόσκληση μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) για υποβολή αιτήσεων αποσπάσεων σε περιοχές/ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ./Σ.Δ.Ε.Υ. των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. για το διδακτικό έτος 2024-2025.

Η με απ 41510/Ε4/19-04-2024 πρόσκληση του ΥΠΑΙΘΑ (ΑΔΑ:ΨΗ7846ΝΚΠΔ-ΣΧ6)

Τα μέλη του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) που επιθυμούν να αποσπαστούν α) σε περιοχή μετάθεσης, β) σε ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. , γ) σε Σ.Δ.Ε.Υ. των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. και τα μέλη του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) που επιθυμούν να αποσπαστούν σε περιοχή μετάθεσης, να υποβάλουν αίτηση απόσπασης από 22/04/2024 έως και 01/05/2024.

Μετάβαση στο περιεχόμενο